Hecarim irytuje graczy LoL-a, domagają się nerfa postaci

Społeczność graczy League of Legends po raz kolejny podniosła dyskusję na temat balansu rozgrywki, a konkretniej jej braku przy niektórych postaciach, takich jak obecnie Hecarim.

Jak zauważa użytkownik Reddita Accountant131, według wszelkich kryteriów przyjętych przez Riot Games, bohater ten powinien zostać osłabiony. Gracze zostali podzieleni na 4 kategorie względem umiejętności: Average, Skilled, Elite i Professional. Jeżeli dana postać będzie wybierana bądź banowana zbyt często, jest to sygnał do zmian dla deweloperów.

Co prawda w łatce 11.7 mroczny jeździec otrzymał osłabienie, ale jak zauważa redditowicz:

W ostatnim patchu (11.7) Riot usunął 10% bonusu do prędkości ruchu z E (umiejętność zwiększająca prędkość bohatera - przyp. red.) i zamknął sprawę. To prawie tak, jakby zapomniał, że istnieje Turbochemiczny Pojemnik (przedmiot zwiększający prędkość - przyp. red.), przez co ta zmiana stała się zupełnie nieistotna.

Jak podają statystyki LoL-a, Hecarim ma jeden z najwyższych współczynników banów w meczach rankingowych w przypadku rang od Platyny w górę. W rangach powyżej Diamentu współczynnik ten wynosi niemal 70%, przy ponad 52% wygranych gier.

Te rangi należą do grup Skilled, Elite oraz Professional. W przypadku przekroczenia parametrów w trzech z czterech grup konieczność tzw. nerfa dla danej postaci jest niezaprzeczalna.

Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine


Klemens
2021-04-14 15:58:39